Långt inlägg!

Hej på er!
Vad har ni gjort idag då? själv har jag först varit med Lina och varit ute och gått idag på morgonen. Sen drog jag till älskling. Vi ville hitta på något så vi gick till Netto och köpte naturgodis, men fråga mig inte varför vi tog just naturgodis haha. Jag hade på mig mina nya skor för att gå in dom lite. Ni kan se dom på bilderna nedan. Fy fan vad ont jag hade i fötterna sen. Gurra fick bära mig på ryggen ett tag och jag fick ta minst 20 pauser när vi skulle gå hem. Måste sett snyggt ut!


 



Igår var jag med Lina och Mia i Askersund. Vi käkade glass och solade lite i hamnen och bebisen var med. När vi kom hem gick jag och Lina en promenad och då kom jag på att vi skulle ta lite bilder. Ni ska se hur fräna dom vart!
På kvällen kollade vi på Big brother och käkade chips och lite sånt. En väldigt lyckad dag tycker jag!
(Bilder från när jag var med Lina och Mia kommer in i ett senare inlägg)





Här kommer en bild från när jag och baby va med i tidningen, fast dålig kvalité!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-18 @ 22:40:33
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

tack :D <3

2009-04-19 @ 12:24:37
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi tack :*

2009-04-21 @ 05:38:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0