Onsdag

Hej alla glada!
Nu har jag kommit hem eller ah, jag är hos Gurra iaf:P Jag kommer aldrig hem till mig känns det som. Haha
Imorgon är det iaf Harrys igen, klart Olivia ska gå! Som vanligt ska vi till Viktor och Natalia innan, kuligt:)
Igår va jag och Moa på Bio, på "En shopaholics bekännelser" den va faktiskt riktigt bra. Men det är en riktigt tjej film ska jag också säga.
Jag har haft jätte roligt i Växjö!
Imorgon ska jag vara barnakt till lilla Leon innan Harrys, det ser jag fram emot:) Jag har saknat min lilla plutt!

Jag är ledsen att jag inte har kunnat lägga in några bilder heller, jag har massor på lager. Jag skulle ju tagit med mig sladden till babe men glömsk som man är..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0