LKPG

Yes nu är jag i Linköping. Jag åker från stad till stad känns det som. Vi kom till Linköping rätt tidigt och nu är vi hos Gurras pappa och hälsar på. Först gick vi till ett café och fikade. Efter det drog vi hem och då fick jag och G välja någon maträtt ur kokböcker från olika länder. Vi körde på Indiskt och det var jag och babe som tillagade det. Det vart skitgott!

Nu har jag och G badat och det va jätteskönt. Tänk när man kan åka ner till stranden och ta ett kvällsdopp. Det är något jag saknar!





Där har ni lite sommar bilder från när vi badade i Varamon med Thomas och Nora förra sommaren :)


Jag lovar att jag ska lägga upp alla bilder  från lovet snart. Men mamma och pappa vet inte hur en USB-sladd ser ut annars skulle dom kommit ut idag haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0