lite av det som har hänt är..

Nu har jag precis varit och solat på stranden för fösta gången i år. Jag fick allt lite bränna. Sen körde jag och Gurra beach ball ett tag också. Det var fler familjer på stranden när vi kom också och några badade. Fy vad kallt!

Jag har inte skrivit blogg på ett tag heller. Lite av det som har hänt är..
- Jag har slutat praktiken.
- Jag har varit med Lina.
- Jag har varit barnvakt till Leon.
- Jag har varit med babe.
- Jag har bestämt med Lina att vi ska ha poolparty hos mig i sommar!
- Jag och babe har kollat på Viktors fiddy/cykel-uppvisning.
- Jag och babe var på Mc´d med Viktor, Natalia, Sofia, Jens och Vanja.

Jag förmodar att det är mycket mer jag har gjort men det är lite av det.

Ikväll ska vi käka mat, kolla film, mysa och kanske ta en promenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0