Körtelfeber?

Usch jag hoppas verkligen INTE att jag har det! Jag har känt mig konstig i halsen jättelänge nu och så sa Lina förut att en kompis till henne hade körtelfeber. Lina har känt sig febrig och har haft ont i halsen och sådär och funderar på om hon har körtelfeber.
Sen när jag berättade för mamma om att jag har haft ont i halsen så berättade hon att när hon hade körtelfeber så fick hon jätteont i magen och så för att mjälten eller levern kan förstoras.
Men kommer ni inte ihåg när jag skrev att jag inte hade kunnat sova på hela natten för att jag hade så ont i magen och faktiskt grät för att det gjorde så ont? Jag har ju inte känt mig febrig så jag får verkligen hoppas att jag inte har det.

Något posetivt som hänt då? Ja jag kom ju på att jag är ledig i morgon så då ska jag bara slappa hemma och mysa. Det betyder ju också att jag bara har en dag kvar på APU:n!


Nu ska jag slänga på OC och sen sova min skönhetssömn!

Kommentarer
Postat av: Åse

ja hade körtelfeber på högstadiet, då hade jag typ 40.5 i feber o kunde knappt röra mej...

2009-04-23 @ 12:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0