Jäkla tråkbok!

Det var ju så fint väder..
Jag hadde tänkt att jag skulle sitta och sola på altanen och läsa i min bok i svenskan. Men nehe då, jag fick sitta inne och läsa. Det regnade ju till och med.

Just nu (när jag egentligen borde läsa) sitter jag och kollar bloggar och lyssnar på musik, känner mig jätteduktig!:D Haha.
Jag försöker hitta lite bra musik som jag kan ladda ner på min ipod när jag ska åka buss i morgon. Det känns jättekonsigt att jag ska till skolan i morgon. Så jag kommer inte kunna sova inatt känner jag på mig, men jag får väl ta och läsa lite bok så jag blir uttråkad tills jag somnar.

Ne jag ska försöka läsa lite till nu. Senare kommer det ut bilder från när jag och Lina var nere vid sjön och tog coola bilder.


Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0