Jag trodde att jag skulle få åka till sjukhuset

Guuud vad trött jag är!
Igår kväll hade jag skit ont i magen så jag tog panodil, men det gick såklart inte över. Jag låg och kollade på OC medans jag nästan halvtjöt för att jag hade så jävla ont. Jag va påväg o gå in till mamma och pappa typ kl 1 och säga att vi va tvugna att åka till sukhuset asså!
Jag trodde jag skulle få operera blindtarmen eller nått.
Sista gången jag kollade på klockan var den 03.00 och jag skulle gå upp kl 05.30 för att jag började jobba kl 7. Så sammanlagt har jag sovit högst 2½ timme inatt! Usch

Men annars är det bra med mig, jag slutade 4 så jag drog till stan en snabbis och köpte en mascara. Sen när jag kom hem såg jag att bilderna från harrys hade kommit ut. Jag va med på bild den här gången också!:P


Jag tycker att jag är sååå snygg;) Jag ser helt drogad ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 17:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0