Ge mig sommar!

Jag är skitsugen på sommar och sol! Jag kollar på bilder från Rimini och jag kan knappt vänta. Jag vill åka nu! När vi är där firar jag och baby 1 år och 7 månader, hans födeledag och våran förlovning på samma dag. Så det kommer bli mycket firande! Som sagt kan knappt vänta!
Jag ska iaf snart åka hem och sola med mamma, alltid nått :)

Jag kom på att jag måste hitta på världens bästa födelsedags present till Gurra när vi är i Italien! Hmm ska nog komma på något bra.. :D

Här får ni en härlig bild på våran pool som får mig att tänka på sommaren!


Kommentarer
Postat av: Mandy

äre din pool?? :O

2009-04-12 @ 13:05:42
Postat av: Olivia

En liten del av den iaf:)

2009-04-12 @ 16:38:59
Postat av: Louise

Åh, ska ni åka & resa någonstans?





Puss!

2009-04-12 @ 21:03:40
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Hihi ja, tack <33

2009-04-13 @ 09:59:46
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0