Första gången!?

Hej på er alla glada!:)
Jag saknar Stockholm jätte mycket! Jag trivs som handen i handsken när jag är i Stockholm, jag älskar´t♥. Jag vill lätt flytta till Stockholm när jag blir äldre, vi lite inne på Göteborg, men ne Stockholm är BÄÄST!

Idag ska jag iallafall åka till Växjö, jäkla rännande på mig:P Jag ska åka tåg själv till Moa och Love och vill ni veta en hemlighet? Jag har aldrig varit i ett tåg innan, haha så det är dags nu;) Men man vill ju helst inte åka tåg själv när det är första gången!
Vi ska kanske iallafall gå på bio och lite sånt.. men jag har bara 100 kronor för jag måste lägga undan pengar till Harrys som är på torsdag.

Nu ska jag och babe köra lego racers tydligen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0