Det är inte första gången!!

Jahop nu har Olivia varit så duktig att hon har förstört sina datorer, båda två! och det är inte första gången!! Ja, fråga mig inte hur jag lyckas. Men jag hoppas inte att jag måste förlora alla bilder, från typ resor, månadsbilder och liknande kan va kul att ha. Men Markus skulle försöka fixa dom.

Nu sitter jag i skolan och det va jäkligt gött att komma tillbaka till skolan!
Igår kunde jag ju inte skriva för att jag inte har någon dator, men jag var med Becca och Tessa på stan. Sen mötte jag Viktor och Natalia en snabbis.
Sen när mamma kom och skulle hemla mig så gick vi också på stan ett tag. Jag köpte två kjolar och en bikini. Skitfint va allt jag köpte.


Dagst att arbeta, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0