Bilder på G

Här kommer lite bilder från när jag har vart i Stockholm, Växjö och Linköping.



På den första bilden hade vi gått av bussen vid Nyköpingsbro för att käka lite.
För er som inte ser vad det är på bilden längst ner till vänster så är det ett kuddkrig på plattan, men fråga min inte varför haha.
I Stockholm handlade jag en skitsnygg bikini från TOPSHOP och en väska.





När jag var i Växjö så gick jag och Moa på stan. Först kollade vi på kläder men framför allt bikini till sommaren. Sen gick vi och käkade på pastabaren och jag avslutade med en polkamilkshake som var supergod! Sen tog jag bilder när vi var på bio också men smart som jag är tänkte jag inte på att det är kolsvart i biosalonger så det syns inget på dom korten. ;)




Igår var vi hos Gurras pappa och Nora i Linköping och efter att jag och G hade lagat mat och ätit kände vi för att ta ett bad i deras bubbelbadkar.






Nu får det räcka med bilder.. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0