ARG*

Jag det kan man säga att jag är! Jag vaknade nyss upp och innan jag gjorde det så drömde jag bästa drömmen ever! Jag drömde om att jag va med Mikael Persbrandt och han lovade att vi skulle gå påstan idag. Sen vaknade jag av mitt jävla alarm och insåg att allt va e dröm..
Åååh, jag tror att jag ska ringa upp honom o säga " Hörru, inatt lovade du mig att vi skulle gå på stan idag, vart ska vi mötas?"
Det här med drömmar är inte kul ibland! Haha.
Jag va bara tvungen att skriva av min ilska lite på mikael, haha nerå!
Gundvall är ju bara för sköner, han kan man inte vara arg på, inte jag iaf. Men nu måste jag skynda mig för jag måste dra till jobbet, jag börjar 7.

Seyaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0