Vanlig söndag..



Halv 12 vaknade jag idag och jag varkade av att Gurra sa att jag skulle ringa min mamma för att hon hade ring honom och sagt att jag skulle ringa upp. Sen när jag hade pratat med mamma och vi hade ätit frukost och så Kom sötot på att det var Gym och det kändes inte så kul. Jag var hur trött och seg som hälst men följde med iaf. Men jag kunde inte träna så mycket för att jag fick för ont i revbenet efter cykel kraschen. Men sen åkte vi hem och åt och så. Sen låg vi och pussades lite medans vi kollade på Titanic. Sen kom min pappa och hämtade mig. Först hade jag inget att göra så jag lockade håret och grejer. Sen vart det dusch och efter det rensade jag lite blider, det behövdes! Nu har jag suttit och gjort matte i 1½ timme för att jag har missat 2 mattelektioner i rad. Men nu ska jag ner och kolla på Ensam mamma söker tillsammans med min söta mammi!
Lev gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0