Mörkare tider

Tjoooe!=)

Skola idag igen då. Det var rätt OK, det va ganska bra lektioner men jag slutade ju halv 4 så det va rätt jobbigt. Det är nästan mörkt när man slutar skolan nu. Jag har jätte ongest för att det snart kommer snö och frost. Jag vill ha tillbaka sommaren NUU! Tänk och ligga på stranden och sola och bada, kanske ta nån glss och bara steka.

I skolan satt jag och Becca och snackade om att det kommer bli jäkligt gött att ta studenten. Det är ju om typ 3 år men iaf. Haha:P Vi snackade om vad vi skulle ha för balklänningar och skit. Sen precis när vi skulle sluta följde Amanda men mig ner till kafeterian för att möta Gurra. Då hittade vi en vagn för skolans mat. så jag hoppade i och Amanda skulle skjutsa mig i koidorerna. Men sen kom mattelärare och sa till oss. Lite kul vare iaf:)

Sen hängde jag med älsklingen hem och vi käkade lite och så hjälpte han mig med Engelska lexan till på fredag. Sen drog jag hem och mötte Lina och Mia. Jag och Lina va ute till typ kvart över 8 och då hörde vi att massa grenar bröts av i skogen. Vi vart piss rädda, sen tänkte vi att det kanske va hennes pappa. Men vad fan skulle har göra i skogen?haha
Så det va väl Någon Wrong turn gubbe eller nått eller möjligen ett djur:P

Nu har jag suttit och kollar på idol med min kära mamma och snackat om hur min födesedag ska vara, Bara några dagar kvar nu ju!:D

Men nu ska jag dra och göra nått. ♦Good night!♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0