Trött brud



Sitter här på mitt rum med mys byxor och slapp tröja. Har precis gjort lite matte och ska snart kolla på Sjukhuset på TV:n, skit bra är det. Idag gick jag till skolan, mot min vilja.. eftersom att jag pratade med Gurra till halv 12, sen kunde jag inte soma förns halv 1 typ och jag som måste vakna halv 6 varje morgon höll på att dö av trötthet! I skolan satt Jennie och sjöng 50 Barn visor, tex: Mors lilla Olle, dripp dropp och massa fler.;D Sen fick jag reda på mitt Matteprov, jag fick 9 rätta av typ 20, vart ju inte så nöjd precis;).
Sen hade vi Idrott, jag och Jennie kunde inte va med, så vi skulle gå ut och gå, men vi gick till Kafét i sporthallen med Tessan och Emmely istället. Efter skolan Följde jag med Gurra hem till halv 5 eller nått. Sen åkte jag hem och pratade lite med mamma, sen pratade jag med Lina, så vi kanske ska träffas om en stund. Men nu ska jag kolla på Sjukhuset. See yah=)

Kommentarer
Postat av: Din Älskling!

Du är den där ängeln i mina drömmar som jag lever för. Jag föddes för att älska dig livet ut!

<33333333

2008-09-08 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0