Illamående!



Nu mår jag inte bäst precis.. Det började med att jag skulle gå ner och sola med Lina och när vi gick ner dit mötte vi Ronja och Emma och sen fick jag jävligt ont i huvudet/örat. Det kändes som en kniv rätt in i örat. Sen gick vi ner till solariet iaf och jag solade först, sen när jag gick upp från solariumet så fick jag ont i örat igen, sen vart jag plötsligt väldigt illamående. Det slutade med att jag fick springa ut och spy hur mkt som hälst. Som tur var va det ingen som såg det:P

Så nu är min mage helt tom och jag är skit hungrig men verkligen inte sugen på mat. Gustaf tröstar mig genom telefonen, han läker alla mina sår!<33

Måste bara säga att jag är jävligt trött på mina kläder och skulle vilja byta ut hela skiten. Jag tror att en hel del av mina födelsedagspengar går till nya Kläder
.
  
Ha det bra. 
 
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0