Andra avenyn..





Nu har jag suttit och kollat på tre avsnitt av andra avenyn. Jag missade alla avsnitten på Tv:n så jag fick ta igen det. Det ska bli skönt att ha ett program att följa nu ett tag. Hade tänkt att dra och sola med Lina men vart inte så. Sen var jag tvungen att duscha för att jag håller på att frysa ihjäl.

Idag gick skoldagen skit fort fast det var sen dag. Helgerna går ju så himla fort, det känns som om man inte hunnit gått från skolan innan man kommer tillbaka igen. Jag vaknade upp hos Gurra av att hans mamma pankade på dörren att jag skulle gå upp. Det kändes som att jag hade sovigt en halv timme av hela natten eller nått. Det är gurra som håller mig vaken bara för att han hade sovmorgon. Haha;)

Idag var det idrott, jag och Becca spelade badminton typ hela tiden. Jag hade värsta garv humöret så jag garvade så fort Becca skjöt iväg det där bollen så Jag missade hela tiden. Det slutade iaf med att hon vann med 12-23 eller nått:P

Men nu ska prata med Mr.Gustaf<33

Ps. Måste bara säga att jag fick det här superfina halsbandet av min underbara pojkvän.
                                                                                                                                                                     

Tiao:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0