Ge mig sommar!

Nu håller jag på att måla naglarna som behövdes.
Efter skolan så drog jag och mamma till stan för att köpa skor till idrotten, eftersom att jag hade slängt mina gamla. Idag i skolan skulle vi vara ute på idrotten och vi skulle desutom springa kanalbanken. Men jag och becca gick eftersom att va va sjuka.

Nu har jag suttit och gjort läxa i vård och omsorg. Vi skulle skriva om Hälsa och skit. Jag känner att jag är sjukt trött på skolan och bara längtar till sommarlovet igen. Jag vet att det var typ 6-7 veckor sen, men jag räknar fan redan ner dagar till sommarlovet. haha:D Jag drömmer om att ligga och sola på en  strand, jag vill åka utomlads.

Jag känner mig överglad just nu. Jag har inte en aning varför men så är läget. Jag har lust o ba gå ut och hoppa i poolen. Fast då fryser jag ihjäl kan jag lova;)

Jag ska bara upplysa att i morgon ska jag och mamma ha en tjejdag, och det kommer bli super mysigt. Vad vi ska göra får ni inte veta förens i morgon.

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0