Glass monstret




Japp idag har Olivia först vart i skolan. Det var lite segt men det var jätte skönt att vi slutade 10 i 12!:D
Sen ringde jag Gurra och han sa att han hade åkt hem för att han hade håltimme. Då kom jag på den smarta idén att vi skulle gå och äta kebab på Maxim så vi möttes där. Hur gött som hälst!♥

Sen när Gurra hade slutat så drog vi och Gymmade och då följde Sundberg och Natalia med. Sen drog Älsklingen och jag hem till honom och mös och jag gick som vanligt och öppnade deras frys och käkade upp deras glass!=)

Sen kom jag hem och mamma var skit glad för hon tycker att jag är hemma för lite, igår ringde hon typ 4 gr när jag var hos gurra och frågade om jag skulle komma hem till henne. Sen kom pappa hem med som bara är hemma på helgerna för att han jobbar i Stockholm och stora städer.

Jag var precis ute och mötte Lina hon hade en present till mig. Det var ett skit fint armband. Tack gumman!<3

Jag ska snart gå och glutta lite på Andra avenyn!!:D



Hälsningar Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0