Kraschen..



Idag vaknade jag klockan halv 9 för att jag hade sovmorgon. Mamma skjutsade mig till Gurra och sen tog jag cykeln där ifrån så att vi skulle kunna komma snabbare hem när vi hade slutat skolan. När mamma hade släpt av mig hoppade jag på cykeln. När jag åkt en bit, kom jag till en kurva och en jävla kulle och då fastnade trampan i asfalten och cykeln svärnitade. Jag flög fram och landade på styret med revbenen och skrapade upp händerna. Jag ringde mamma och sa att hon va tvungen att skjutsa mig till skolan. Där mötte jag Gurra och han sa att vi skulle kolla med skolsyster för att det var svullet vid revbenet och det hade skrapats upp skinn på magen. Skolsyster ta att det inte var brutet men att det möjligtvis kunde vara en spricka. Hon rekomenderade att jag skulle gå hem så jag åkte till min brorsa.

Jag vart barnvakt till Leon och vi kollade på barnprogam. Sen kom mamma och då åkte vi till Mc´d med leon och efter det drog vi till Maxi och där rev Leon ner varend grej på hyllorna.

Nu på kvällen har jag vart med Gurra-sötnöt  hemma hos mig och vi har ätit Tacos och legat och myst och kollat på filmer. Sen har vi också gjort smultron, hallon och jordgubbs smoothie. Det var jävligt gött! Men nu ska jag dra och vara med min Älskling! Hej och godnatt..
                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Olivias Föralltid!

Smoothin va så fucking goda!:D // Jag är din in i döden och i evigheten...till evighetens slut!<33333333333

2008-09-15 @ 08:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0