Film kväll med baby<3



Idag vaknade jag upp med en gosig liten gustaf brevid mig. Sen gick vi ner och käkade frukist och pratade lite med mamma. Vi startade dagen med att göra goda ckohladbollarsom vart jäkligt goda!
Sen åkte vi hem till Gurra och käkade lite och så. Sen eftrsom att det var så fint väder tänkte vi att vi skulle ut och gå till Borenshult och ta en glass eller nått. Men sen när vi väl skulle gå ut hade solen gått i måln, men vi gick bort mot slussarna endå. Sen kom vi på att vi kunde gå och hälsa på min Sassa (min brorsa), där möttes vi av en glad liten unge som tyckte att det varv skit kul att vi kom. Så vi va där ett tag och vart tvingade att kolla på teletapit som är Leons favorit film. Sen gick vi hemmåt och då var det dags för kvällsmat. Nu ska vi sätta på en av den romantiska filmen i världen, Titanik och käka ananas. Det kommer bli en super mysig kväll, som det alltid blir när jag är med älsklingen. Tack för att du finns älskling.
Seeyah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0