Mitt Kalas=)




Idag har det vart kalas från kl 3 till 7 så nu är man rätt så slut. Eftersom att jag fyller i morgon så hade vi lite fest med släkten. De som kom var mormor, morfar, Zion, Loke, Leon, Farmor, Sassa, Åse, Cecilia, Marie, Gurra<3. Jag och Gurra spelade fotboll med Loke. När vi skulle köra gris så kastade dom jätte snällt till varandra sen skjöt dom typ 5 meter ifrån mig när det var min tur, så jag vart gris då.. Haha:P Jag hade önskat mig pengar och det fick jag. Jag fick sammanlagt 1500:- Men jag ska få pengar av mamma och pappa imorgon + att jag ska på barnbidrag om ett litet tag så jag ska shoppa rejält snart!:D

Ikväll har jag och Gurra kollat på Lilja 4-ever, den är så jäkla sorglig! Snacka om att man mår dåligt efter man har sett den. Nu ska jag och gulleplutten kolla på Scream 2 och ha mys pys!

Grattis på mig i förskott!









  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0