Huvudvärk.se!



Helluuu!
Börjar med att säga att jag har mega ont i huvudet! Det känns som om det kommer sprängas snart. Gurra är och gymmar och jag orkade inte hänga med idag.. Jag sitter istället och renskriver mitt vård och omsorgsarbete som är skiit kul, ne vars men hade inget bättre för mig medans jag väntar. Sen vart jag så jäkla hungrig så jag tog en macka med jordgubssylt på. Idag var lektionerna lika trista som vanligt men det var kul att träffa en del iaf. I morgon vete fan om jag orkar skolan, Jag skiter nog i det. Jag har 3 lektioner, Samhällskunskap, Engelska och Vård och omrorg. Jag slutar ju 11.50 och har sovmorgon till 08.40 i och för sig men just nu känns det inte som att jag orkar. Jag vill bara ligga under täcket och kolla på film hela dagen. Helst med Älskii då men det funkar inte att båda är sjuka:( Nu måste jag gå och tatta en huvudvärkstablett. See you alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0