FÖDELSEDAG!




♥GRATTIS TILL MIG♥
Idag var det 16 år sen jag kom till världen. Jag varknade av imorse av att mamma knackade på dörren och skrek "Grattis föselsedagsbarmet" . När jag och gurra gick ner så hade mamma gjort frukost till oss och så var det en bukett rosa rosor på bordet med ett kuvert mig 1000:- Nu är jag 2700 kr rikare och det käns riktigt gött!

När jag kom hem till Gurra gick jag raka vägen till ONOFF och köpte mig en vågtong som jag ville ha!=) Sen gick vi en pormenad ner till slussarna och sen gick va till 3 öresbron och sen upp till gurra igen. Där väntade Carin med mat så vi åt och kollade lite på The Hitcher, skit bra är den. Sen hoppade jag in i duschen och sen fick jag reda på att Moa skulle ringa mig men kunde inte eftersom att jag ska sova hos gurra. Så jag får ringa gullet i morgon. Nu ska jag käka skalade äpplen med mig älskling.

Åter ett grattis till mig!=)





Kommentarer
Postat av: Den som alltid kommer älska dig mest!

Hoppas din födelsedag blevs som du önskade! Jag tyckte allt va sjukt underbart, som alltid med dig.

Min kärlek till dig dör aldrig ut, Aldrig!<3333333

2008-09-22 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0