Fucking söndag



Ahaa, en ny dag med nya möjligheter. Idag var det underbart att öppa ögonen och se min underbara pojkvän rätt i ögonen och känna värmen av kärlek. Det känns som om jag aldrig kommer sluta älska honom. Men men slutpratat om kärlek.

Nu är det söndag igen och det är så jävla jobbigt för då får hjärnan börja jobba igen och det okar den inte!
Idag var vi på gymmet men jag hade lovat mamma att inte träna pg a min huvudverk och illamående på senaste tiden. Sen vart vi skit hungriga och beställde kebab med bröd (jag känner min som ett fetto av all snabbmat). Sen kände jag för ett bad och då hoppade Gurra också i. Sen drog jag hem och precis när jag kom innan för dörren så ringde Gurra på telefonen och sa att han skanade mig skit mycket och va tvungen att åka tillbaka. Haha sötnos<3

Nu ringde Nikki och sa att hon skulle komma till Platen och hälsa på. Sen ska vi hitta på något någon dag. Jag har saknat henne som fan!

Nu drar jag och fortsätter leva lyckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0