Träffa Lina!








Nu har jag varit och träffat Lina en sväng, det känns som om det var sjukt länge sen. Vi gich ut och gick och satte oss och snacka lite, mystpys!=) Eftersom att hon har bytt klass och skola träffas vi inte lika mycket som förut, triist tycker jag:(.

Men idag har det varit lungt i skolan. Måste bar säga att våran lärare Peter är helt trög i huvet. Han fattar inte ett piss av vad han själv säger. Han tycker att det är lungt att vi slutar en halv timme innan än vi ska, det gör vi tydligen som vi vill säger han. Sen säger han vad vi ska skriva för att få MVG på inlämningarna. Men mig gör det inget:P
Efterskolan följde jag med Gurris och väntade på att mamma skulle komma. Sen åkte jag och mamma hem och käkade lite och kollade på idol. Det är rätt gött att vara med föräldrar ibland. Men nu ska jag dra och göra nått, maby call my baby<3

Gustaf betyder allt för mig, jag älskar dig av hela mitt hjärta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0