Sjuk var ordet



Det vart ingen skolan för mig idag, hade fortafande ont i huvudet. Så jag låg och kollade på top model och tusenbröder typ hela tiden. Sen läste jag lite ur min bok i Svenskan som ska vara utläst om ett tag. Jag och Byz (Gurras katt) låg och kollade på TV:n. När gullet kom hem la han sig hos mig ett tag sen bar vi av till Maxi. Där köpte vi mat på korvbaren, haha:P Sen inhandlade vi en ananas som vi ska käka i morgon eller på lördag=) Sen åkte vi hem och tog det lungt. När mamma kom så åkte hon, jag och älsklingen till Maxi för att min jacka hade kommit från junkyard. Jackan var skit fin tyckte både jag och baby. Nu på kvällen har jag suttit framför kaminen och kollat på sjukhuset och idol. Nu hade jag inget mer att säga tror jag. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0