Romantisk middag<3



Ååh nu är jag mätt så jag spricker! Min älskade Gustaf har lagat en romantisk middag med klyftpotatis och lövbiff och efterrätt som vart vaniljglass med varma hallon. Det var det godaste jag ätit på väldit länge. Han sa att han skulle göra den här dagen till min bästa. Det vart den! Jag har det alltid bäst med dig min älskling.

Jag fick presenter också.=) Av Carin (Gurras mamma) fick jag ett skit fint halsband! Utan självaste Gustaf fick jag ett super fint halsband med ett hjärt som du sa att det var ditt hjärta jag skulle bära runt halsen. Då kan jag lova att jag ska vara väldigt rädd om det kan jag lova! Sen fick jag ett naversmycke som var två hjärtan på som var precis lika fint. Men den absoluta bästa presenten var min älskling. Nu ska vi kolla på Sprängaren och ligga och mysa. Ha det gött, som jag ska ha hela kvällen!=)

Kommentarer
Postat av: OliviasGurra

Allting satt kanon på dig ängeln min! Hoppas din kväll blev bäst! Jag kände verkligen hur kärleken koka inom mig när jag satt tvärsöver dig vid matbordet och ditt leende skar rakt igenom mina ögon! Sjukt underbart kväll<333333333

2008-09-20 @ 01:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0