Plåga



Nu är jag nyvaken brud.. Jag vaknade av att Gurra låg och klappade mig på kinden och kramade om mig. Jag hade lyckats somna i Gurras säng med kläderna på vid åtta och vart väckt vid 10 tiden.

Måste bara säga att dagen har varit en plåga. Jag har haft ont i huvudet, halsen och örat. Jag har ätit en baguett på hela dagen bara för att jag har haft ont i halsen och mitt öra har värkt som bara fan, nära på att tjuta massa gånger. Min älskade gulleplutt var smart idag och tävlade om vem som kunde slå sin hand hårdast i duschen och då stukade smartot fingret och fick typ knogen intrykt, såå smart är min baby;)<33

Men nu fåsta jag gå och sova för mina ögonlock håller på att ramla ner!

Lev gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0