Kuddkrig

Jag skrev inte igår, glömde helt bort det och så kom jag hem typ halv 10 från Gurra. Så jag skriver lite nu på morgonkvisten. Jag gick till skolan som vanligt jag slutade halv 4. Sen åkte jag hem till Gurra och fick stanna där tills kvart över 9 för att mamma va på föräldrar möte. Jag skulle vart med Lina också men jag trode inte att jag skule komma så sent. Så vi får hitta på något idag istället. Det känns som om det var evighter sen jag var med henne.
Hemma hos sötot hade vi kuddkrig och jag vart bomban av kuddar!;)
Sen käkade vi lite och så. När jag satt i Guss soffa låg Byz brevid min och han hade tappat en festing på soffan, den va lika stor som en vindruna, det var jäkligt vidrigt! Sen kollade vi på vingar av glas som vi kan varenda replik till, av alla gånger vi kollat. När det var dags att dra stod vi utanför mammas bil och pussades i en kvart, som vanligt!=)<333
Men nu måste jag dra så jag inte missar bussen. Hej alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0