Jobbig dag..



Jobbig, det är vad den här dagen har varit! Först gick jag i skolan och det va världens tråkigaste lektioner. Tiden gick hur sakta som hälst, även fast vi slutade 11.50. Sen när jag skulle dra hem till Gurra och käka så mötte jag en gubbe på cykel som körde rakt framför mig så jag körde på hans framdäck. Han ramlade ner i diket med cykeln över sig och jag fick världens smäll av sadeln rätt in i svanskotan, AAAJ säger jag bara! Men han sa att det va hans fel och ingen vart så jätte skadad. Men sen åkte jag hem till älsklingen och gjorde nudlar med kyckling smak. Efter ett tag Kom han hem och väckte mig för jag hade somnat framför Tusenbröder. På kvällen vart jag på bättre humör, eftrsom att det var kalas hos Sixten, Gurras kusin och hela tjocka släkten var där. Men nu ska jag gå och lägga mig brevid pluggisen som läser Tyska!:) Puss på dig Gullet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0