Vart hos Becca

Tjululu=)

Idag hände det så mycket som:
Jag gick till skolan och dit hade skolkatalogen kommit och det va kö till den hela dagen lång. Men sen fick jag se den hemska bilden på mig, usch vart inte nöjd!
Sen hade jag och Becca redovisning om FUB och det gick la hyfsat bra..
Men efter skolan skjutsa Becca mig på hennes moppe hem till henne och där kollade vi på film och kollade lite efter löshår på internet. Eftersom att jag vill ha tjockare hår tänkte jag att löshår va grejen;)
Sen när jag kom hem tog jag en dusch och när jag kom ut sa min älskade mamma att hon hade gjort pankakor till mig, muums!

Sen ringde jag Moa och snackade lite och jag saknar henne skit mycket. Men jag ska ju till henne på fredag efter skolan och då ska vi springa lite på stan och ha det mysigt hela helgen. Men jag kommer sakna min lilla Gurris så klart men jag åker till honom på en gång när jag kommer hem. Jag lovar dig plutten!=)

Nu ska jag läsa min engelska bok som jag säger varje gång men glömmer jämt att göra det för att jag hittar på roligare saker. Men jag fick reda på att det ska vara utläst tills på torsdag så nu får jag läsa galet säge jag bara!=) Just ja sen fick jag reda på att jag fick g på matten vilket jag inte trode för att det inte kändes bra på det här provet.

Ajja, Kraam OLIVIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0