Tillbaka från Växjö!

Japp så är det! (:

Nu är jag tillbaka. Jag hade jätte kul med min gulliga kusiner=)
Mamma och pappa hämtade mig direkt efter skolan och sen va det bara att sitta i en bil i 3 timmar. Vi kom fram rätt så sent. Men när vi kom fram käkade vi lite och så kollade på på TV:n. Sen somnade Moa brevid min varje kväll i bäddsoffan när vi kollade på film.

Nästa dag åkte vi till mediamark och där köpte jag "Sex and the city filmen" som va skit bra. Sen köpte jag en annan film som va på rea. Men den va en skräckis. Blir till att kolla md Gurra på den annars vågar jag inte!
Sen gick jag och Moa på stan i flera timmar och jag köpte ett par stövar, kläder, örhängen
och så fikade vi lite också. Plötsligt hade man gjort av men 1500:-. Haha
Senare på kvällen körde vi guitar hero och jag ägde på det asså;) Skulle inte tro det, men jag vann ju några gånger över Love så jag va ju inte jätte dålig. Sen kollade Jag och Moa på en film som heter "Goal" Moa somnade men jag låg  där i soffan och tjöt för att den va så sorglig. Haha jag och sorgsna filmer går inte ihop asså. Samma sak hände när jag och Gurra kolla på Titanic.


Men nu är det dags för mig att sluta skriva för jag har inte så mycket mer att skriva.
Ni får ha det så bra Allihop!
OLIVIA WALFRISSON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0