Party party!



Okidoki. Igår vart det Harry´s tillsammans med Gurra, Natalia och Viktor.=) Först drog jag och Gurra hem till Viktor och chillade där ett tag. Sen drog alla till Harry´s och det va värsta kön. Men vi smet in längst väggen så vi kom in rätt snabbt ändå! När vi väl var inne dansade vi såklart! Sen fick vi för oss att gå ut från Harry´s, sen när vi skulle in så sa vakterna att vi fick betala 100 kr till för att komma in. Vi vart skit tjuriga och det vart krångel med väskerna och jackorna som va kvar där inne. Men sen kom vi in igen. Då vart det att dansa galen, haha;P Om ni sågen en kille som va brunett och en blond tjej som kysstes och dansde oavbrutet, så va det säker oss ni såg;) Sen drog vi till peckas och åt, Gurra och Viktor köpte upp hela kiosken! haha. Sen drog vi hem till Viktor och drack multivitamin dryck. Sen drog jag och Gurra hem till honom och va hemma vid typ halv 3 - 3 tiden.

Idag vaknade jag och va sugen på Fanta och äpple. Så vi gick till Maxi och tog igen oss efter går kvällen. Sen vart jag sugen på Gurra så jag har tvingat pappa att skjutsa mig till honom=)

Det var en trevlig kväll måste jag säga! Ha det bra ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0