Stan me mammi!

Nu är den tisdag och jag vill att det ska vara onsdag=)

Imorgon är det draget så jag och Becca ska dra dit, sen ska vi möta Gurra där och kolla vem som åker i vattnet. Haha
På kvällen ska det förmodligen bli Harry´s för min och Gurras del. Vi kanske ska dra dig med Natalia och Viktor mm. Det kommer säker bli kul=) Sen är det ju Studiedag på tordager så jäkla gött!

Idag ringde mamma mig och frågade om inte vi kunde på stan. Klart jag ville, så jag och mamma gick runt och kikade lite, jag skulle köpa en wood tröja. Jag kom hem med ny plånbok, tunika och en wood tröja. Mamma köpte sig ett par Jeans och två tröjor. Sen drog vi och käkade Pizza, så nu känner man sig lite tjcker;) Sen träffade man typ 20 pers som man käde igen:P
                                                     
Iskolan var det änu en dag med 3:ornas skrik och alla är utklädda till smurfar, stekare, greker och nåra typ disco människor, får se vad det blir i morgon då:P Idag luktade det sprit i hela koridorerna och att 3:orna sprang runt och drack och va skit fulla. Haha. Sen var det killar som raggade på tjejer i skolan bara för att dom va så packade:P Sen hade dom fest i kaffeterian men värsta höga musiken. Dom verkade ju ha kul iaf:)

Sen ska jag träffa Lina en svärg saknar min lilla plutt:D

Hej då alla glada=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0