Grevehom

Nu är det dags att skriva igen känner jag!=)
Idag vaknade jag av att jag var intryckt i min vägg för att Gurra låg och trängde in mig.
 Jag får alltid ligga utan täcke och så ligger knäppisen och skakar på huvet hela natten;)

Haha senare på dagen drog vi hem till mamma Carin. Sen drog vi till gymmet och då vart jag och Gurra vart lite tjuriga på varandra. Haha men alla förlånden har lite motvind;) Men sen drog vi hem och käkade taco och kollade på film. Nu ligger plutten och förhör mig på alla som är med i greveholm och asgarvar bara för att jag inte vet en ända fast vi har kollat på det 3000 gånger. Men du ska jag dra till mig lilla sötnos som ligger i sin lilla säng och skrattar och säger att vi ska kolla på geveholm ytligare en gång.<33
"Greveholm är världens bästa julkalender!":D

/ Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0