Åker till Växjö!



                                                                       Moas konfermation btw=)..

Idag åker jag till växjö och hälsar på Moa. Det ska bli skit kul vi har inte träffats på skit länge käns det som. Det kommer bli jävligt gött och slippa Motala för ett tag känner jag men jag kommer sakna min baby såklart. Idag vaknade han tidigare än mej eftersom att jag hade sov morgon. När han satte sig upp satte jag  mig upp och kramade om honom och la mig igen:P haha

Igår badade och och Gurra badkar. men ljus och hela kittet. Riktigt mysigt!:D Sen kollade vi på film och pillade varandra i håret. hihi Loves you babe<3

Men nu måste jag skynda mig för jag ska GÅ till skolan idag eftersom att mamma hämtar mig direkt efter skolan. Så nu måste jag pack ner lite och så. Ha det bra.

Olivija!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen din

vadå gött o slippa motala? :O

jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva baboo<33333

2008-10-24 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0