Halloween



Linköping vart det för mig och baby igår! Vi åkte med min mamma till Ikaon för jag kände att jag ville slösa upp lite pengar! För mig vart det två tjöjor, 1 linne och en kardigan. Känns gött att byta ut lite nytt mot gammalt. Gurra köpte en tröja som va skit fin. Mamma köpte skärp och ett  linne. Så igen kom hem tomhänt=)

Hahaha, jag och Carin håller på och skriker på varandra, för att jag bjöd Gurra på mat och då vill hon ge mig 50 kr men jag lägger jämt till baka dom i  hennes väska och vägrar ta emot dom.

Idag är det Halloween . Uuuuh scary;) Jag och Gurra ska ju till mig idag och sova mig, det blir väl att kolla på någon väldigt läskig film. Sen ska vi ju äta taco, som vi alltid gör på fredagarna;) Sen ska vi ju ta det lungt och mysa så klart. Men nu sitter jag och väntar på att Gurra ska komma hem. Han är och tränar så då får jag sitta i hans rum i typ 3 timmar:P Men jag har ju Carin hos mig:D
I går kollade vi på Labamba och den va skit bra. Men eftersom att det va en sorglig film så fick jag tårar i slutet då.. Haha men älskiling tröstade mig;) Sen tog vi saft och cola och la in i frysen så att det vart isglass. Sen när vi smakade på det smakade saften skit starkt och colan inte ett skit.

Fan vad jag tänker på sommarlovet asså!
*När jag och Gurra rökte vattenpipa på balkongen och lyssnade på ken ring.
*När vi va med Jennie och Henke och körde anden i glasen och den svarade rätt på alla frågor
(och ingen annan viste svaret på frågan så man inte kunde fuska).
*Steka på stranden är ju inte heller så dumt.
*När Gurras pappa kom till Varamon med Ghada.
*Förlovningen vid kärsbyån.<3
*På natten gick jag och Gurra ut till min pool och badade och rökte vattenpipa på altanen.
*Moa och Love kom och vi badade med Leon i poolen.
*Valborg i Varamon men Becca, Jakke, Lina, Gurra. mm

Massa fler härliga minnen har jag från i sommras och nu är det bara snö! Men man får ju julklappar snart
iaf och det ser jag fram emot!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0