stan idag..

Hellu kära läsare!=)

Nu har man varit nere och solat med Lina. Vi solade en halvtimme och det gav resultat tycker jag=) Så nu har man lite färg igen. Sen drog vi och käkade äpple på hennes trädgårdoch snackade lite tjej snack;) Men nu är det ju värsta stormen ute.

Idag när jag skulle till bussen va det fan kålsvart ute och jag höll på och snubbla men sen kom jag ju fram till slut:P
Sen när jag va i skolan så bestämde jag och Becca att jag ska följa med henne efter skolan i morgon och sen får mamma hämta mig. Sen så åkte jag och mamma till stan för att vi ville kolla på skor. Det vart inga skor för min eller mammas del. Vi väntar tills helgen för då ska vi åka till Moa i Växjö. Då ska vi shoppa galet och jag har ju fortfarande 2800 kr att handla för!


Men det vart i allafall ett par örhängen som jag köpe och som jag tyckte va fina. Men jag såg faktist att Ronja hade lika dana. Men jag va tvungen att ha dom så hon får stå ut;)

Men nu ska jag kolla lite på TV och kanske läsa lite i min engelska bok och slutligen prata med my baby love=)<33
Ha det bra/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0