Söndag!

Idag har jag varit med Älsko! Vi gick först till elgiganten för att kolla på min telefon som jag är dötts kär i! Efter det gick vi till Maxi för att vi skulle köpa något men visste inte vad. Sen kom jag på att vi kunde köpa mjskolv. Så kokade vi och käkade majskolv som var hur gott som helst;D Carin satt och garvade åt oss att vi va så knäppa. haha

Sen så låg jag och plutten och kollade på inspelade filmer från när Gurra var liten och på förlossningen. Haha skiit söt va han. Han va alldeles blå lila och jag tyckte att han va så söt att jag höll på att krama ihjäl Gurra i sängen. Haha sen var det raka vägen hem med mamma och när jag kom hem var det bara att duscha och fixa sig lite och så..

Jag måste bara säg att jag längtar som fan till sommaren! Jag vill åka till nått varmt land med en vit strand med palmer och klarblått vatten. Jag orkar inte med snö och blask, jag skulle klara mig mycket bättre utan. Snart måste man gå med tjocka kläder och när man ska till skolan måste man gå i värsta skit vädret och frysa till dötts.

Nu måste jag läsa lite i min engelska bok som ska vara klar om ett tag och jag har inte kommit något vidare långt.

Tjululu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0