Söndag!

Usch, nu är det söndag igen. Helgerna går alltid för snabbt och vardagarna för sakta. Men som man säger, det går fort när man har roligt!:) Det har jag alltid med Gullet kan jag lova<3

Åter till idag, nu ligger min älskade Gustaf och sover bakom mig. Haha skit sött ligger han där borta! Vi somnade sent som fan igår, för vi kollade på film! Sen gjorde vi fruktsallad också som va hur god dom helst.
Idag vill jag ut i solen lite, så att man inte bara sitter inne. Men det blåser ju fan storm ute! Senare ska jag kanske sola med Lina en sväng, man vet ju aldrig.

Igår satt jag och kammade och gjorde frisyrer på Gustaf, han vart stit fin kan jag lova!;) Sen efter ett tag så kom byz och kollade på. Då frågade jag och han också så ville bli kammad. då satte han sig vid mina fötter och jamade så jag tor och kammade han med. Så min tid spenderades åt att kamma två fräna grabbar;)

Men nu ska jag spring och hoppa i sängen så att plutten vaknar;) Mohaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0