Sjukhuset

Hej hopp, gummi...
Idag fick jag gå 20 min tidigare för läraren för att jag skulle upp till sjukhuset med Gurra för att han har slagit sönder hans knoge, smart som han är;) När vi kom dit och väntat i 2 timmar så fick vi tillslut reda på att hans kroge satt fel, men man kunde inte rätta till det för att han hade gått med det för läng så det hade läkt knogen på fel ställe. Om ni fattar vad jag menar. Haha=)

Igår var jag med Lina föresten, hann inte skriva igår. Men vi skulle kört TV-spel, men vi fick inte ihop det så vi kollade på Next och några andra program medans vi tjockade oss med lite chips!

Btw, jag känner att jag måste sola snart, jag hatar att se solbrännan försvinna på vintern som man har jobbat ihop på sommarlovet nere vid poolen och i Varamon.

Seeya / O



Kommentarer
Postat av: moua :)

HEJ JAG ÄLSKAR MIN OTROLIGT SNYYGGA KUSIN SOM ALLTID STÄLLER UPP FÖR MIG! SA JAG ATT JAG SAKNADE DIG FETT MKT? :)<3

2008-10-16 @ 19:42:09
Postat av: Olivia

Klart att jag alltid ställer upp för dig gumman<3 Du är värld guld och jag kommer snart och våldgästar dig!

2008-10-18 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0