Rida polle;)



Nu ska jag berätta vad jag och min lilla Lina gjorde igår. Först så gick vi hem till henne för att vi skulle ta på oss ridkläder, för vi skulle upp till hennes häst ett tag:) Sen när vi gick upp dit så borstade vi henne lite och det vanliga.. haha orkar inte skriva. Sen satte vi på deras nya sadel och så fick jag skritta lite. Jag ville bara känna hur det känns att sitta på en häst eftersom att jag glömt bort. Jag kommer ihåg när jag va en häst tjej för några år sen. Skit kul tyckte jag att det va=)

Sen åkte vi hem till Lina och käkade hennes mammas nybakade bröd och efter det några kräfter. Haha och det bästa va ju att vi tog en klick jordgubbs glass. God blandnig i magen!;)
Sen kollade vi på en skit bra film, som jag inte kommer ihåg vad den hette. Sen när den va slut så fick jag skit ont i hals mandlarna. Jag kunde knapt prata med Lina så jag fick gå hem. Sen ringe jag till Gurra och sa att jag inte kunde prata med honom för att jag hade så ont och va tvungen och sova. Men sen när jag väl låg i sängen kunde jag verkligen inte sova. Sen kom mamma upp och då sa jag till henne att hon va tvungen att komma in i mitt rum och så sa jag att jag jag hande skit ont. Då sa hon att jag skulle ta halls tablett och skit.
Men jag ville ringa till min älskling hela natten, men då kändes det onödigt att ringa honom ifall han sov. Klockan va typ 2 och jag hade försöka sova i 3 timmar tillslut somnade jag.

Men nu ska jag kolla på film eller Mtv eller nått liknande. Ikväll ska jag till baby också och det ska bli SKIT GÖTT!
Kram Olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0