Promenad genom stan!



Hellu everybody!:)
Idag har jag vaknat upp med min vackra Gustaf vid min sida som vanligt♥
Den är sköt och vakna upp och veta att det är kalt om man tar av sig täcket och siger upp. Istället gosar man in sig i en mysig liten plutt och känner att man vill ligga där tills vintern är över.

Idag har jag och gurra varit på långpromenad och sen vart jag törstig så jag gick in på östenssons och köpte en hallon och jordgubbs smothie!
Shit vad det kommer vara svårt att sova utan gurra i natt! Efter helgen är man så van vid att ha någon att hålla om, ifall man skulle drömma någon mardröm eller så;)
Sen gick vi hem till Carin som hade vart på nått party som jag inte riktigt vet vad det heter. Sen gjorde hon jätte god mat och efter det myste jag och Gurra ner oss under täcket och kollade på The girl,next door. Sen var det dags att åka hem:(

Imorgon ska jag och lina sola. Jag har tvingat henne till det för jag vägrar bli blek. Jag ska sola en halv timme I think! Så behöver man inte slösa upp allt för mycket pengar. Men nu vare dags att gå och sussa, eller... försöka iaf!

Karm!

Kommentarer
Postat av: GurraLovesOlivia

DU ÄR DEN UNDERBARASTE OCH FINASTE I MITT LIV.. DU ÄR MITT LIVS STÖRSTA KÄRLEK OCH DET KOMMER ALLTID ATT VARA VI ENDA IN I DÖDEN!<33333333333

2008-10-21 @ 07:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0