Fruktsallad & film

Okej, nu har jag och Älsklingen gjort fruktsallad och så tänkte vi att vi skulle mysa till det och kolla på Greveholm! Skit bra är det=) Sen har vi vart hemma hos mig idag och busat lite.

Igår var vi ju helt knäppa. jag kom på att vi kunde köra vatten poker, vilket går ut på att om man förlorar så måste man dricka ett fullt glas vatten.  Haha bästa ideér jag kommer på. Jag förlorade lätt! Jag fick drick 9 glas vatten och Gurra 3 jag drack 1½ karaff vatten. Så det vart rätt mycket kissande för mig. Sen såg det ut som om jag va gravid eller nått bara för att jag hade så jäkla mycket vatten i maggen;)

Nu så ska vi ta och kolla på filmen och käka fruktsallad. Älskar att vara med min karl. Haha:D<33
Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0