10 månader!


Idag är et 10 månader för mig och min älsklingen! Grattis på oss.
det började inte så bra på dagen.. Men alla har sina dåliga dagar. Vi drog till gymmet vid typ halv 9 för att jag vart skit sugen på det. Haha tränings brud har jag blivit!=) Sen hade Carin gjort årdning lite extra fin mat och dricka till oss. Ikväll ska vi väl ha allmänt mysigt och njuta av att vi har varandra.

Idag hade vi inspark eller vad det hette. 2:orna hade gjort lekar för oss.
Först skulle vi dansa inför dom och sen bli statyer när musiken stannade.

Sen skulle vi köra mot dem. Då skulle man skulle göra så lång rad av kläder som möjligt. Tröja och skor räckte för mig:P

Sen skulle vi köra "kortet" och då skulle man suga kortet mot munnen och ge vidare det till den som stod brevid ända tills kortet hade gått runt i hela klassen. Jag fick "pussa" Jennie och Elin. Haha vilken tur dom hade;)

Efter det skulle vi Hoppa säck och sen avsluta med att man skulle köra typ följa john fast man skulle visa en dansrörelse för hela gruppen.

Dagen var väldigt rolig med tusen skratt och pinsamheter.

Nu ska jag umgås med Gullet.
Godnatt!=)



Kommentarer
Postat av: EvigKärlekTillDig!

10 månader och jag insåg redan i det ögonblicket när vi blev tillsammans att allt var som den finaste drömmen man kan önska sig. Jag lever för att älska dig här och nu, imorgon och föralltid!<333333333333

2008-10-01 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0