Gamla minnen med Moa

Tjena mittbena!
Va bara tvungen att säga det för att det låter få fult=)

Nu sitter jag och pratar med Moa, kände att det var dags att prata av sin lite på henne.
Jag saknar henne skit mycke. Hon kommer ju i jul=)
Vi snackar om vad vi gjorde när vi va små och när vi gick upp mitt i natten och gjorde pizza och skit. Haha och när jag tog hennes pappas snus och så gick jag in i mitt rum och började tugga snus. Det slutde ju med att jag spydde ner hela mattan. Haha



Förut va jag med Lina hos Victor. Vi körde guitar hero och Victor körde på expert, Lina på medel och jag på lätt, så jag kände mig inte gå duktig måste jag säga^^
Sen kollade vi på bilder som han hade på Lina när hon va liten. Haha lika söt som alltid var hon<3
Måste bara säga att det var sista dagn på APU:n, Skiit gött!
Men jag måste också säga att jag, mamma och pppa åkte till framor idag till Askersund ett tag och att vi käkade pizza etferåt. Pappa köpte en med ägg på. Låter skit äktigt men jag va tvunden att smaka och det smakade okej.. Haha

Måste bara säga att Min plutt klipte håret idag och det vart jätte fint.♥ Love you babe
Iförrgår skulle vi åka hem till honom och då såg jag en hare. Då började jag cykl på som fan för att komma ifatt för att kunna klappa. Gurra fick sig ett rigärlt garv där=)

Herrå!!:D

Kommentarer
Postat av: Ti amo!!

hahah busunge du tror du hinner ifatt harar hahah!!

nice att du tyrckte haircutten vart fin då babe<3333

2008-11-27 @ 21:50:27
Postat av: kusifinen :)

haha good times vi hade när vi var smmå. saknar dig med uber mycket.

kom till mig tack!

2008-11-28 @ 14:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0