Jobb, jobb, jobb...

Okej nu är det så här att nån har skrivit en kommentar och klagat om vad jag skriver om. Men jag har inte tvingat någon att läsa. Eller hur? Så sköt ditt eget jävla liv istället.
PALLA ASSÅ..

Aja, idag har jag iaf jobbat från 7-4 puust, långa tider nu om dagarna. Igår fick jag ropa upp numren på bingon för dom på trygghetsboendet. Det va skitkul för om jag sa t ex: 47! så skrek alla ba, sa du 77?
Så man fick säga om alla saker flera gånger.
Sen när jag stog och gjorde iordning fika, kollade jag ut och såg att Becca och Jakke va utanför. Så jag gick ut till Becca och snackade lite med henne..=)
Sen va det bara att jobba vidare...
Jag kollar på klockan hela tiden. Tiden går hur sakta som helst tycker jag, medans alla säger att tiden bara rusar iväg. Jag saknar att komma tillbaka till skolan!
Sen mötte jag Lina P på Maxi förut =). Efter det smsade Amanda att hon hade tjejkväll och frågade om jag ville komma. Men eftersom att jag var med Gurra och även om ja inte hade vart det så var klockan halv 9. Då kändes det lite sent endå.

Men nu ska jag och Baby kolla på Pelle svanslös. Vi har blivit besatta av Astrid-lindgrenfilmer och andra barnfilmer nu, Haha.

Ha de bra, Herrå:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, jag fick också köra bingo och ropa nummer!

Typ så här: nummer 56, 5:a 6:a, -VA, SA DU 66? haha

Aja, iaf, kolla min blogg du är utmanad!

2008-11-28 @ 17:34:53
URL: http://jennielindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0