Linköping, here we come!



Nu är det dags att skriva om hur min helg har varit och vad jag har gjort!
Jag har varit i Linköping och hälsat på Gurras pappa. Vi skulle sovit över hos honom men hans flickvän vart magsjuk. Så kom Gurras farbror och hans tjej, så gick alla på stan lite och käkade på en taco resturang och fikade och så.
Sen när vi skulle åka hem på kvällen sa Gurras farbror att vi kunde sova hos dom om vi ville gå lite på stan dagen efter. Så vi sov hos dom och käkade mat och hade skit trevligt. Vi kollade på film och satt och snacka hela kvällen.
Sen låg jag och baby och kollade på Rosa the movie som va skit bra, speciellt utan ljud eftersom att det inte fanns högtalare till dotorn:P

På morgonen kom deras hund in och hoppade upp våran säng och skulle pussa på oss. Det va omöjligt att somna om efter det må ni tro!^
Sen drog vi ner på stan och kollade efter en farsdag present till min pappa det vart en replay deo och en jätte triss. Vi skulle ju kolla lite till oss själva också men det va bara älsklingen som hitade en tröja. Sen tog vi bussen hem till Motala igen och så vart det att cykla hem i spöregn från stan.


Det va en skit rolighelg som verkligen
 måste göras om. Vi skulle kanske
 åka till Linköping nästa vecka också!

Jag ska säga en sak, Gustaf är fan det bästa som har hänt mig! Allt är så jävla bäst när jag är med dig. Om du säger till mig att vi klarar av allt tillsammans, är det bara så. Jag känner mig så himla trygg med dig. Om du skulle säga att vi skulle gå genom en eld och att vi skulle klara det, skulle jag ta din hand och gå genom elden.♥

Kommentarer
Postat av: Olivias Gurra

Skitmysig helg som alltid med dej babee! blir feting mysigt på fredag! <3333333333

2008-11-09 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0