Trevlig dag i skuuulan

Nej men tjenare, tjenare!=)

Idag fick vi i OP känna på hur det känns att bli matad av en annan människa. Vi skulle mata varandra med fruktsoppa och nåra mer sopper. Det känndes som om man va en gammal gubbe eller nått. Skit obehagligt. Haha men rätt kul och se på folk som spilde saker över varandra. Endel fick typ smör i ansikter och någon fick vatten över hel sig.
Sen gick jag till Gurra och käkade med hans klass för jag slutade typ 11.30.
 
Sen när jag gick upp för trappen höll Gurra på och ta mig på röven hela tiden och då ska jag "sluta" och "men fattar du trögt" på skoj. Då höll Jonte och baby på och mobba mig och sa att jag sa "shluta" och hade ett eget språk.
Sen skulle jag och Gurra gå på toa och när va kom ut satt hela hans klass där och ba, oj då Gurra vart det en snabbis eller? Haha
Sen fick jag sitta och göra engelska med en utländsk tjej på Gurras lektion för att läraren frågade om jag ville följa med in. Då skulle den utländska tjejen förklara vad "Bell" (klocka) va för mig för att hon kunde inte säga klocka på svenska och då sa hon " En sån som är i kyrkan som säger ding dong." Haha bra förklarat tycker jag!:P

Sen drog jag och älsklingen hem till honom och myste och kollade på james bond. Sen somade jag i Gurras säng för att vi somnade sent igår när jag sov hos honom. Sen drog jag hem och kollade på lite glosor. Sen kom Lina till mig och kollade i min skolkatalog. Det var allt.

Ha det bra!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0